Nasze standardy
Podstawą działania Klub Agencji Eventowych SAR i jego członków jest nasz zbiór dobrych praktyk. Dokument ten ma na celu promowanie najwyższych standardów oraz etycznych zachowań w biznesie. Jesteśmy przekonani, że przestrzeganie tych zasad pozwoli na jeszcze większą profesjonalizację całej naszej branży.
ZASADY DOBRYCH PRAKTYK KLUBU AGENCJI EVENTOWYCH
Zasada #1: aktywność
Członek Klubu zobowiązuje się do aktywnej pracy nad realizacją celów i zadań Klubu.
Zasada #2: dobra komunikacja
Członek Klubu zobowiązuje się do utrzymywania rzeczowej, otwartej i efektywnej komunikacji z pozostałymi Członkami Klubu. Członek Klubu będzie dążyć do szybkiego rozwiązywania wszelkich wątpliwości i nieporozumień za pomocą bezpośredniego kontaktu z innym Członkiem Klubu lub w ramach innych ustalonych przez Klub procedur.
Zasada #3: dbałość o wspólnąreputację
Członek Klubu będzie promować pozytywny wizerunek Klubu Agencji Eventowych.
Członek Klubu nie będzie dyskredytować w publicznych ani prywatnych rozmowach działań pozostałych Członków Klubu.
Zasada #4: zgodność z prawem i dobrymi obyczajami Członek Klubu zobowiązuje się do postępowania zgodnie z prawem oraz dobrymi obyczajami.
Zasada #5: dbałość o własność intelektualną
Członek Klubu będzie dążył do uświadomienia klientom, że tworzone przez agencje pomysły na kampanie eventowe stanowią rezultat pracy tych agencji i ich wartościowe dobro. Członek Klubu zobowiązuje się chronić pomysły innych Członków Klubu, w tym m.in. informując Członka Klubu -autora pomysłu- w sytuacji gdy dany klient proponuje realizację kampanii opartej na takim pomyśle.
Zasada #6: godziwe ceny
Członek Klubu zobowiązuje się do pracy z klientami wyłącznie na bazie godziwego wynagrodzenia. Oznacza to powstrzymanie się od stosowania cen dumpingowych oraz aktywne promowanie modelu wynagradzania agencji eventowych za pomysły, nadzór wykonawczy i prowizję od wolumenu.