• Aktualności
  • O nas
  • Członkowie
  • Kontakt

O nas

  • Kim jesteśmy
  • Nasze cele
  • Nasze standardy
  • Władze Klubu Agencji Eventowych SAR
  • Misja Klubu Agencji Eventowych SAR
  • Obowiązki Członków SAR/KAE
  • Korzyści z członkostwa w klubie
  • Zostań Członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR

Nasze standardy

Podstawą działania Klub Agencji Eventowych SAR i jego członków jest nasz zbiór dobrych praktyk. Dokument ten ma na celu promowanie najwyższych standardów oraz etycznych zachowań w biznesie. Jesteśmy przekonani, że przestrzeganie tych zasad pozwoli na jeszcze większą profesjonalizację całej naszej branży. 

ZASADY DOBRYCH PRAKTYK KLUBU AGENCJI EVENTOWYCH


Zasada #1: aktywność
Członek Klubu zobowiązuje się do aktywnej pracy nad realizacją celów i zadań Klubu.


Zasada #2: dobra komunikacja

Członek Klubu zobowiązuje się do utrzymywania rzeczowej, otwartej i efektywnej komunikacji z pozostałymi Członkami Klubu. Członek Klubu będzie dążyć do szybkiego rozwiązywania wszelkich wątpliwości
i nieporozumień za pomocą bezpośredniego kontaktu z innym Członkiem Klubu lub w ramach innych ustalonych przez Klub procedur.


Zasada #3: dbałość o wspólnąreputację
Członek Klubu będzie promować pozytywny wizerunek Klubu Agencji Eventowych.

Członek Klubu nie będzie dyskredytować w publicznych ani prywatnych rozmowach działań pozostałych Członków Klubu.


Zasada #4: zgodność z prawem i dobrymi obyczajami
Członek Klubu zobowiązuje się do postępowania zgodnie z prawem oraz dobrymi obyczajami.


Zasada #5: dbałość o własność intelektualną
Członek Klubu będzie dążył do uświadomienia klientom, że tworzone przez agencje pomysły na kampanie eventowe stanowią rezultat pracy tych agencji i ich wartościowe dobro. Członek Klubu zobowiązuje się chronić pomysły innych Członków Klubu, w tym m.in. informując Członka Klubu -autora pomysłu- w sytuacji gdy dany klient proponuje realizację kampanii opartej na takim pomyśle.


Zasada #6: godziwe ceny

Członek Klubu zobowiązuje się do pracy z klientami wyłącznie na bazie godziwego wynagrodzenia. Oznacza to powstrzymanie się od stosowania cen dumpingowych oraz aktywne promowanie modelu wynagradzania agencji eventowych za pomysły, nadzór wykonawczy i prowizję od wolumenu.



Dołącz do KAE

Zapraszamy do współpracy profesjonalne agencje event marketingowe.

  • Aktualności
  • O nas
  • Członkowie
  • Kontakt
Copyright © KAE 2025