Nasze cele
Promocja i animacja środowiska event marketingu. Integracja i dialog.
Klub Agencji Eventowych SAR powstał z inicjatywy największych polskich agencji eventowych, działających na rynku od wielu lat i posiadających unikatową wiedzę zarówno z zakresu organizacji eventów jak i funkcjonowania tej części rynku marketingowego.
Rozumiejąc dobrze naszą branżę klub widzi potrzebę profesjonalizacji zasad jego funkcjonowania zarówno na linii klienci-agencje jak i pomiędzy konkurencyjnymi podmiotami. Bardziej przejrzysty i czytelny rynek przełoży się na lepszą jakość usług dla klientów i przyśpieszy wzrost rynku.
Ważnym polem działania klubu jest dbałość o rozwój kompetencji swoich członków i podwyższanie kwalifikacji ich pracowników. Działania edukacyjne są skierowane zarówno do agencji eventowych, a także marketerów (w tym działów marketingu i procurement).
W ramach promocji best practices rynku eventowego SAR pracuje nad kategoriami eventowymi najważniejszych konkursów reklamowych w Polsce – dzięki temu wiedza o najlepszych kampaniach dociera do szerokiego grona odbiorców.
Dokładamy wszelkich starań, aby przetargi organizowane na naszym rynku w obrębie event marketingu odpowiadały najlepszym praktykom i standardom. Dlatego korzystamy z narzędzi i dokumentów, które wspierają te działania.