Jaki typ społeczny reprezentuje Twój klient?
30 września 2013, KAE
19 września w Pies czy Suka Pure Bar/Designe Store (ul. Szpitalna 8A) miał miejsce zorganizowany przez agencję EM LAB trzeci Business Mixer Klubu Agencji Eventowych. Motywem przewodnim spotkania było "#%*(#)@/$*.ASAP – czyli sztuka komunikacji w branży."
Spotkanie rozpoczęli Szymon Walkiewicz, Partner w agencji WALK i Prezes Zarządu KAE oraz Jacek Olechowski, Prezes Zarządu w Grupie MEDIACAP S.A., Członek Zarządu KAE. Obaj Panowie podsumowali ostatni okres w branży oraz opowiedzieli o najważniejszych sprawach dla Klubu
i branży event marketingu, które będą miały miejsce w najbliższym czasie – o ostatnim etapie powstawania strony internetowej KAE oraz włączeniu przez redakcję Media & Marketing Polska agencji event marketingowych do prowadzonych przez siebie badań agencji reklamowych. Ten drugi fakt pozwoli łatwiej porządkować rynek eventowy oraz podkreśli odrębność usług z zakresu event marketingu od pozostałych kompetencji z obszaru szeroko rozumianej komunikacji.
Ponadto, w trakcie Business Mixera uczestnicy mieli okazję wziąć udział w wystąpieniu gościa specjalnego, Mirelli Piwiszkis, psychologa biznesu. Wykład dotyczył rozpoznawania i dopasowywania się do stylów społecznych współpracowników i partnerów biznesowych, tak aby osiągać jak najlepsze rezultaty biznesowe. Następnie wszyscy słuchacze mogli, trochę w formie zabawy, wypełnić test psychologiczny, który pozwalał przyporządkować każdą osobę do czterech typów osobowości określonych przez prof. Davida Merrilla – przyjaciela, błyskawicy, analityka lub wodza. Po części oficjalnej, wszyscy zebrani zostali zaproszeni na poczęstunek.
Kolejne spotkanie w ramach Business Mixer Klubu Agencji Eventowych planowane jest na styczeń 2014 r.