Jak oceniać jakość produkcji i obsługi eventów?
19 września 2013, KAE
10 lipca br. w ekskluzywnym apartamencie pokazowym budynku Cosmopolitan przy ul. Twardej 2/4 odbył się drugi Business Mixer Klubu Agencji Eventowych.
Tematem dyskusji pomiędzy przedstawicielami agencji i zaproszonymi reprezentantami ze strony klientów była ocena jakości produkcji i obsługi eventów.
Gośćmi specjalnymi panelu była Marta Życińska, dyrektor biura marketingu PZU, Piotr Gołos, dyrektor Departamentu Spraw Zagranicznych, Marketingu i PR w PZPN oraz Artur Szyman, Lighting Designer w firmie Light Up. Z ramienia KAE w rozmowie udział brali: Szymon Walkiewicz, partner WALK, Prezes Zarządu Klubu Agencji Eventowych, Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace oraz Kuba Śliwiński, Dyrektor Zarządzający MyPlace.
Spotkanie poświęcone było próbie odpowiedzi czym jest jakość eventu i jakimi parametrami klienci posługują się dokonując oceny realizacji. Ponadto uczestnicy dyskutowali na temat tego czy na etapie oferty można dokonywać oceny jakości przyszłego eventu. Dodatkowo omawiano kwestie związane z relacjami panującymi na linii klient – agencja oraz ich wzorcowymi modelami. Na końcu uczestnicy skupili się na obszarze pomysłów własnych agencji – ich specyfiki, tego jak powinny być one przygotowywane oraz prezentowane.
– Cieszy mnie fakt, że frekwencja zdecydowanie dopisała, a sama dyskusja była bardzo owocna. Uważamy, że możliwość spokojnego porozmawiania o istotnej dla branży tematyce z naszymi klientami jest bardzo cenne dla obu stron. Dzięki temu możemy lepiej poznać nasze postrzeganie różnych kwestii – tematów nam z pewnością nie zabraknie. Mam również nadzieję, że wszystkim zaproszonym gościom spodobało się także samo miejsce naszego ostatniego spotkania – powiedział Adam Górko, Prezes Zarządu MyPlace, agencji organizującej środowy Business Mixer.
Członkowie Klubu Agencji Eventowych już planują kolejne spotkanie w ramach swojego cyklu Business Mixer.