Polzak Marketing 2021 - Marketing rozwiązań w eventach
10 maja 2021, KAE
7 wyzwań organizacji Eventu w Digitalu
Tytuł tegorocznej edycji konferencji to „Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu oraz produkcji TV/Video.” Zaplanowane zostały trzy wydarzenia online – każde poświęcone innej tematyce. Wstęp na Polzak Marketig 2021 będzie bezpłatny, w formule online. Obowiązuje rejestracja: https://bit.ly/3t0Ej4d
Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.
5. Edycja wydarzenia podzielona została na 3 bloki tematyczne:
1. Blok: Eventy „Marketing rozwiązań w eventach - wyzwania podczas organizacji eventu w digitalu”. Moderatorem spotkania będzie Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl. Wydarzenie odbędzie się 20 maja, o godz. 15:00 – 16:30.
Agenda:
Wyzwanie 1: Attention. Uwaga odbiorcy najtrudniejszym zadaniem.
Prelegenci:
- Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka
- Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre
Wyzwanie 2: New normal. Co po pandemii?
Prelegenci:
- Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju - Orange Polska
- Artur Ucher, Prezes Zarządu - Imagine Nation
- Dawid Bednarski, Creative Director – Imagine Nation
Wyzwanie 3: Frekwencja, wiedza, zasięgi. Czym warto wygrać z realem.
Prelegenci:
- Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska
- Łukasz Klimczak, COO – Bespoke
- Konrad Jan Wielgórski, CEO – Bespoke
Wyzwanie 4: Wspólne przeżywanie w digitalu. Cyfrowa rzeczywistość, realne emocje.
Prelegenci:
- Magdalena Heinrich, Procurement Manager - AstraZeneca Pharma Poland
- Monika Kiełtyka - Michna, Head of Global Procurement Services – AstraZeneca
- Beata Krajewska – Forysiak, Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services
- Mariusz Nowak, CEO – Ministry of Creativity
Wyzwanie 5: Wsparcie marki i sprzedaży. Czy digital dowozi?
Prelegenci:
- Marcin Sienkowski, Head of Marketing - OLX.pl
- Marta Wojakowska, Creative Event Planner - Live Age
- Ewelina Zimny, Event Manager - Live Age
- Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny - Live Age
Wyzwanie 6: Dobry zakup. Co naprawdę kupujemy?
Prelegenci:
- Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych - Grupa PZU
- Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories - KIA
- Anna Ufnal, Event Production Director, Plej
Wydarzenie zamknie komentarz ekspercki przedstawicieli procurementu i marketingu do tematu pt. „Projekt komunikacyjny. Wykorzystać potencjał digitalu”.
2. Blok: Digital, odbędzie się 10 czerwca (szczegóły wkrótce).
3. Blok: Produkcja TV/VIDEO, będzie miał miejsce 23 czerwca, (szczegóły wkrótce).
Rejestracja na wydarzenia: https://bit.ly/3t0Ej4d
Organizatorzy Polzak Marketing 2021:
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
PSML - Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
Współorganizatorzy:
Klub Agencji Eventowych SAR,
Klub Producentów Reklamowych,
Klub Ad Tech SAR
Partnerzy:
Boostmeet,
El Padre,
Live Age,
Lively,
Media Services,
Ministry of Creativity,
Meeting Application,
transmisjelive - produkcja tv i streaming
Patroni medialni:
Magazyn PRESS
NowyMarketing.pl
Marketer+
THINK MICE
Meeting Planner
TUgether – Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń