Nowa strategia działań Klubu Agencji Eventowych SAR
13 stycznia 2020, KAE
Klub intensyfikuje działania skierowane do klientów, prokurmentu i młodych adeptów branży eventowej.
LiveLabs i Green Events to projekty skierowane zarówno do środowiska eventowego, jak i do szeroko pojętego marketingu i biznesu.
Projekt LiveLabs to cykl warsztatów i szkoleń, dotyczących miejsca eventów w strategii marketingowej firm oraz efektywnej realizacji i egzekucji projektów. LiveLabs pomogą nam realizować równocześnie dwa, podstawowe dla nowej strategii Klubu, cele. Przede wszystkim, staną się platformą do dzielenia się wiedzą o tym, jak współczesne, dobrze zaprojektowane narzędzia komunikacji live mogą wspierać markę. Pokażemy marketerom, że dziś to one są jednym z najlepszych sposobów realizacji celów marketingowych, współtworzenia doświadczeń z obiorcą i budowania jego relacji z marką. A wartość edukacyjną spotkań LiveLabs uzupełnia druga, tak samo ważna. Chcemy potwierdzać, że jesteśmy najlepszym towarzystwem dla marketingu, procurementu i business ownerów. Dopasowując program do ich sugestii pokażemy, że na nasze kompetencje i pomoc po prostu mogą liczyć – mówi Dominik Górka, Członek Zarządu KAE SAR
Kolejnym istotnym dla KAE celem jest skupienie się na kwestiach wpływu branży na środowisko naturalne. „Dołączamy do inicjatywy ekologicznej SAR „Ad Goes Green”, realizując projekt „Green events”. Chcemy wyznaczyć nowe standardy proekologiczne przy realizacji projektów marketingowych po stronie agencji eventowych i propagować je wśród klientów. Chcemy dawać naszym klientom możliwość wyboru rozwiązań
i materiałów bardziej przyjaznych naszej planecie, już od momentu tworzenia strategii przedsięwzięć. Każdy element naszej pracy ma znaczenie, a misją KAE jest zwiększanie sumy decyzji chroniących nasze naturalne otoczenie - mówi Dorota Wojtczak, Członek Zarządu KAE SAR.
Poza wprowadzeniem kolejnych projektów, Klub otwiera się na nowe agencję. Do KAE dołączyła pod koniec roku agencja *Bespoke, stając się jednocześnie członkiem SAR.
Po 6 latach działalności na rynku eventowym i setkach zrealizowanych wydarzeń uznaliśmy, że chcemy aktywnie włączyć się w budowę pozytywnego wizerunku branży i pracować nad jej dalsza profesjonalizacją. Uznaliśmy, że właśnie Klub Agencji Eventowych SAR jest miejscem, w którym chcemy działać. Jest jeszcze wiele do zrobienia w kontaktach Klient – Agencja, jak i w komunikacji Agencji z Partnerami Biznesowymi. Bez mądrego partnerstwa i zwyczajnej ludzkiej przyzwoitości nie bylibyśmy w stanie skutecznie wykonywać naszej pracy. Chcemy być częścią grupy, która wyprowadza takie zmiany – mówi Konrad Wielgórski CEO *Bespoke.
Autorami nowych inicjatyw Klubu są członkowie zarządu: Michał Atlas (Brave Agency), Dominik Górka (Live Age), Dorota Wojtczak (Emlab) oraz Mariusz Nowak (Ministry of Creativity).
Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku: BRAVE, BESPOKE, EL PADRE, EMLAB, HAVAS SPORT & ENTERTAINMENT, LIVE AGE, MINISTRY OF CREATIVITY, MEA GROUP, PLATIGE IMAGE, PLEJ, oraz WALK EVENTS.