• Aktualności
  • O nas
  • Członkowie
  • Kontakt

KAE

 

Konferencja PROCON/POLZAK 2018

27 września 2018, KAE

Czy event i reklama przestaną istnieć? – o zakupie usług marketingowych na konferencji PROCON/POLZAK 2018

Osoby odpowiedzialne za zakupy w dużych i średnich firmach, mierzą się z wyzwaniem wybrania agencji, której pracę i wyniki będzie można łatwo… zmierzyć.

Od lat, na linii agencje-klienci korporacyjni, trwa dyskusja dotycząca efektywnej współpracy i osiągania obopólnych korzyści. Z roku na rok, nawiązuje się co raz więcej dialogów, a same zainteresowane strony, podkreślają ważność komunikacji w swoich relacjach i projektach.

Po raz kolejny, zagadnienia związane z zakupem usług marketingowych obejmują jeden z głównych bloków tematycznych w ramach konferencji PROCON/POLZAK 2018.

Na podstawie przykładowej kampanii w mediach, Rafał Szysz i Anna Klimek z firmy doradczej STARS, zaprezentują nie tylko potencjał optymalizacyjny jaki kryje się w tej kategorii zakupowej, ale również powiedzą, jak przygotować się do współpracy z domem mediowym i jak taką współpracę uczynić policzalną. Poruszone zostaną też kwestie produkcji samych materiałów reklamowych. O najnowszych trendach w zakupach usług marketingowych z perspektywy polskiej i zagranicznej, opowiedzą Jennie Arvenäs z Tele2 (Szwecja) oraz Wojciech Ostrowski z agencji Allegro. Głównym tematem ich wystąpienia będzie live brand experience – dlaczego opłaca się w niego inwestować, a także jakie kryteria poza ceną można stosować przy zakupie takich usług. Będzie też mowa o nowych technologiach, które nie tylko pomagają ewaluować działania live brand experience, ale również generować oszczędności. Uczestnicy konferencji będą mogli również wziąć udział w Panelu dyskusyjnym, w którym tematem przewodnim jest bardzo ciekawe podejście negocjatorskie, jakim jest: WIN-WIN-WIN. Eksperci, Ewelina Czuba (TVP Telewizja Polska), Robert Kruk (Polpharma) oraz Jakub Bierzyński (Dom mediowy OMD) rozmawiać będą o efektywnym dialogu klienta, domu mediowego i mediów, znaczeniu transparentności przetargu dla każdej ze stron czy cenie, jako wyznaczniku efektywności działań. Prawdziwą gratką dla entuzjastów rzeczowej dyskusji, na pewno będzie Stolik tematyczny – Zakup mediów, w ramach którego poruszone będę tematy:

  • Tworzenia umów z domem mediowym
  • Metod weryfikacji i rozliczenia warunków mediowych, czyli nadzór nad wykonaniem kontraktu
  • Mediowego audytu finansowego, jako m.in. zabezpieczenie należnych rabatów obrotowych
  • Optymalizacji wydatków – przy kosztorysowaniu produkcji spotów reklamowych, przetargach na dom produkcyjny i nadzorze nad samą produkcją

Taka forma spotkania, tworzy idealne warunki do dyskusji w profesjonalnym gronie, wymiany doświadczeń, pomysłów i… wizytówek.

Konferencja PROCON/POLZAK wciąż pobija kolejne rekordy frekwencji, zachowując dotychczasowy charakter - platformy wymiany wiedzy branżowej, najlepszych praktyk z zakresu zakupów, zarządzania łańcuchem dostaw oraz budowania zespołów.

Okrągły jubileusz uświetnią najlepsi prelegenci poprzednich edycji wydarzenia. Bezspornie jednak, wyjątkowym gościem specjalnym będzie ikona zakupów – żyjąca legenda - dr Peter Kraljič. Twórca spopularyzowanego modelu analitycznego, który nieustannie od 35 lat jest wykorzystywany w działach zakupów na całym świecie.

- PROCON/POLZAK stanowi kompendium wiedzy specjalistycznej na temat trendów rynkowych, innowacyjnych rozwiązań oraz metod tworzenia i zarządzania działami zakupów. Jednocześnie, od lat, tworzy platformę networkingową dla wszystkich przedstawicieli branży zakupowej – podsumowują organizatorzy Mateusz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający w OptiBuy oraz Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu w PSML.

PROCON/POLZAK odbędzie się po raz pierwszy w historii w Hotelu Marriott w Warszawie w dniach 22-23 października 2018.

Organizatorzy:

OptiBuy – www.optibuy.com

Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) – www.psml.pl

Więcej informacji: www.konferencja-proconpolzak.pl



< Poprzednia
Następna >
  • Aktualności
  • O nas
  • Członkowie
  • Kontakt
Copyright © KAE 2025