Konferencja PROCON/POLZAK 2018
27 września 2018, KAE
Czy event i reklama przestaną istnieć? – o zakupie usług marketingowych na konferencji PROCON/POLZAK 2018
Osoby odpowiedzialne za zakupy w dużych i średnich firmach, mierzą się z wyzwaniem wybrania agencji, której pracę i wyniki będzie można łatwo… zmierzyć.
Od lat, na linii agencje-klienci korporacyjni, trwa dyskusja dotycząca efektywnej współpracy i osiągania obopólnych korzyści. Z roku na rok, nawiązuje się co raz więcej dialogów, a same zainteresowane strony, podkreślają ważność komunikacji w swoich relacjach i projektach.
Po raz kolejny, zagadnienia związane z zakupem usług marketingowych obejmują jeden z głównych bloków tematycznych w ramach konferencji PROCON/POLZAK 2018.
Na podstawie przykładowej kampanii w mediach, Rafał Szysz i Anna Klimek z firmy doradczej STARS, zaprezentują nie tylko potencjał optymalizacyjny jaki kryje się w tej kategorii zakupowej, ale również powiedzą, jak przygotować się do współpracy z domem mediowym i jak taką współpracę uczynić policzalną. Poruszone zostaną też kwestie produkcji samych materiałów reklamowych. O najnowszych trendach w zakupach usług marketingowych z perspektywy polskiej i zagranicznej, opowiedzą Jennie Arvenäs z Tele2 (Szwecja) oraz Wojciech Ostrowski z agencji Allegro. Głównym tematem ich wystąpienia będzie live brand experience – dlaczego opłaca się w niego inwestować, a także jakie kryteria poza ceną można stosować przy zakupie takich usług. Będzie też mowa o nowych technologiach, które nie tylko pomagają ewaluować działania live brand experience, ale również generować oszczędności. Uczestnicy konferencji będą mogli również wziąć udział w Panelu dyskusyjnym, w którym tematem przewodnim jest bardzo ciekawe podejście negocjatorskie, jakim jest: WIN-WIN-WIN. Eksperci, Ewelina Czuba (TVP Telewizja Polska), Robert Kruk (Polpharma) oraz Jakub Bierzyński (Dom mediowy OMD) rozmawiać będą o efektywnym dialogu klienta, domu mediowego i mediów, znaczeniu transparentności przetargu dla każdej ze stron czy cenie, jako wyznaczniku efektywności działań. Prawdziwą gratką dla entuzjastów rzeczowej dyskusji, na pewno będzie Stolik tematyczny – Zakup mediów, w ramach którego poruszone będę tematy:
- Tworzenia umów z domem mediowym
- Metod weryfikacji i rozliczenia warunków mediowych, czyli nadzór nad wykonaniem kontraktu
- Mediowego audytu finansowego, jako m.in. zabezpieczenie należnych rabatów obrotowych
- Optymalizacji wydatków – przy kosztorysowaniu produkcji spotów reklamowych, przetargach na dom produkcyjny i nadzorze nad samą produkcją
Taka forma spotkania, tworzy idealne warunki do dyskusji w profesjonalnym gronie, wymiany doświadczeń, pomysłów i… wizytówek.
Konferencja PROCON/POLZAK wciąż pobija kolejne rekordy frekwencji, zachowując dotychczasowy charakter - platformy wymiany wiedzy branżowej, najlepszych praktyk z zakresu zakupów, zarządzania łańcuchem dostaw oraz budowania zespołów.
Okrągły jubileusz uświetnią najlepsi prelegenci poprzednich edycji wydarzenia. Bezspornie jednak, wyjątkowym gościem specjalnym będzie ikona zakupów – żyjąca legenda - dr Peter Kraljič. Twórca spopularyzowanego modelu analitycznego, który nieustannie od 35 lat jest wykorzystywany w działach zakupów na całym świecie.
- PROCON/POLZAK stanowi kompendium wiedzy specjalistycznej na temat trendów rynkowych, innowacyjnych rozwiązań oraz metod tworzenia i zarządzania działami zakupów. Jednocześnie, od lat, tworzy platformę networkingową dla wszystkich przedstawicieli branży zakupowej – podsumowują organizatorzy Mateusz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający w OptiBuy oraz Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu w PSML.
PROCON/POLZAK odbędzie się po raz pierwszy w historii w Hotelu Marriott w Warszawie w dniach 22-23 października 2018.
Organizatorzy:
OptiBuy – www.optibuy.com
Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML) – www.psml.pl
Więcej informacji: www.konferencja-proconpolzak.pl