• Aktualności
  • O nas
  • Członkowie
  • Kontakt

KAE

 

BIAŁA KSIĘGA BRANŻY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

29 listopada 2017, KAE

BIAŁA KSIĘGA BRANŻY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PODPISANA PRZEZ KLUB AGENCJI EVENTOWYCH

Podpisanie deklaracji dotyczącej dobrych praktyk i standardów współpracy „klient-agencja” przez 8 organizacji biorących udział w dialogu branżowym.

24 listopada w Studio Bank w Warszawie, w obecności wszystkich ekspertów reprezentujących zakupy, marketing i agencje, została podpisana Biała Księga Komunikacji Marketingowej.

Podpisy złożyły wszystkie organizacje biorące udział w trwającym od dwóch lat Dialogu Branżowym,jako wyraz akceptacji zawartych w niej rekomendacji i promocji opracowanych standardów:  Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i  Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML – organizatorzy Dialogu,
a także KAE Klub Agencji Eventowych SAR,  IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, 
ZFPR – Związek Firm Public Relations, IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, SOIT – Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz SBE Stowarzyszenie Branży Eventowej.

Celem Dialogu Branżowego było stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz ustalenie najlepszych standardów współpracy i narzędzi przetargowych w 8 kategoriach marketingowych (full service, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, incentive travel, branding, media,), mając na uwadze równość i partnerstwo biznesowe stron oraz najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych.

Rezultaty dyskusji i ustaleń praktyków biznesu znajdą się w publikowanych rozdziałach na wspólnej platformie: http://dobryprzetarg.com.pl/kategorie/biala-ksiega-standardy-i-dobre-praktyki-w-zakupach-marketingowych.html

Kolejne rozdziały Białej Księgi zostaną opublikowane jeszcze w grudniu 2017 r. oraz styczniu i marcu 2018 r.



< Poprzednia
Następna >
  • Aktualności
  • O nas
  • Członkowie
  • Kontakt
Copyright © KAE 2025