BIAŁA KSIĘGA BRANŻY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
29 listopada 2017, KAE
BIAŁA KSIĘGA BRANŻY KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PODPISANA PRZEZ KLUB AGENCJI EVENTOWYCH
Podpisanie deklaracji dotyczącej dobrych praktyk i standardów współpracy „klient-agencja” przez 8 organizacji biorących udział w dialogu branżowym.
24 listopada w Studio Bank w Warszawie, w obecności wszystkich ekspertów reprezentujących zakupy, marketing i agencje, została podpisana Biała Księga Komunikacji Marketingowej.
Podpisy złożyły wszystkie organizacje biorące udział w trwającym od dwóch lat Dialogu Branżowym,jako wyraz akceptacji zawartych w niej rekomendacji i promocji opracowanych standardów: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML – organizatorzy Dialogu,
a także KAE Klub Agencji Eventowych SAR, IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska,
ZFPR – Związek Firm Public Relations, IAA Polska – Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, SOIT – Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz SBE Stowarzyszenie Branży Eventowej.
Celem Dialogu Branżowego było stworzenie platformy wymiany wiedzy oraz ustalenie najlepszych standardów współpracy i narzędzi przetargowych w 8 kategoriach marketingowych (full service, digital, eventy, PR, produkcja filmów reklamowych, incentive travel, branding, media,), mając na uwadze równość i partnerstwo biznesowe stron oraz najwyższą możliwą efektywność w zakupach marketingowych.
Rezultaty dyskusji i ustaleń praktyków biznesu znajdą się w publikowanych rozdziałach na wspólnej platformie: http://dobryprzetarg.com.pl/kategorie/biala-ksiega-standardy-i-dobre-praktyki-w-zakupach-marketingowych.html
Kolejne rozdziały Białej Księgi zostaną opublikowane jeszcze w grudniu 2017 r. oraz styczniu i marcu 2018 r.